Jak szybko wyrzeźbić brzuch? Sprawdzone ćwiczenia i dieta

Jak szybko wyrzeźbić brzuch?

Na to pytanie wiele osób próbuje sobie odpowiedzieć. W większości sądzimy, że to bardzo trudne, szczególnie jeśli chodzi o mięśnie brzucha, nad których pracą próbujemy się skupić w dużej mierze. Jest to również okolica dość problematyczna, która wymaga od nas sporego nacisku w diecie. Często z niecierpliwością czekamy na efekty, zastanawiając się dlaczego nie nadchodzą. Odpowiedź jest prosta, jest to sekcja, nad którą powinno się popracować nieco dłużej, nieprzerwanie oraz z odpowiednim zaparciem. Rezultaty nadejdą wraz z wysiłkiem, który włożymy. Nie skupiając się na czasie, a raczej na celu samym w sobie, jeśli będziesz się kierować wytrwałością i pozostaniesz cierpliwym, pierwsze efekty nadejdą w miarę treningu.

Sprawdzone ćwiczenia na brzuch

Nastaw się na to, aby „rozgrzać” odpowiednio ciało przed każdorazowym treningiem, który zamierzasz rozpocząć. W ten sposób zapobiegniesz ewentualnej kontuzji czy nielubianych, a tak częstych tak zwanych „zakwasów” nazajutrz. Rozgrzewkę rozpocznij od truchtu, może być nawet w miejscu, niech to będzie czas na uaktywnienie stawów oraz mięśni do pracy oraz przyspieszenie trochę oddechu. Włącz również opcję podskoków w postaci pajaców, wzbijesz pracę serca tym samym na szybsze obroty. Po kilkuminutowym odpowiednim przygotowaniu ciała przejdź do ćwiczeń, które wpłyną na mięśnie brzucha. Ich kształtowanie możesz rozpocząć w tradycyjny sposób robienia „brzuszków”. Pamiętaj, że to skuteczna metoda, o ile wykonuje się ją w sposób prawidłowy. Nie unoś głowy zbyt wysoko, tym bardziej nie sięgając nią aż po kolana. W ten sposób obciążysz kręgosłup. W to miejsce unoś głowę pulsująco, patrząc w sufit i skupiając swoją uwagę na oddechu. Wydychasz powietrze przy kierowaniu się ku górze, opadając bierzesz wdech. W tej pozycji łokcie pozostają na wysokości barków. Po takiej serii wykonaj jeszcze kilka  pulsacji układając ramiona wzdłuż ciała i „pompując” je poruszając je nieznacznie w górę i w dół. Głowa pozostaje uniesiona a podbródek lekko skierowany jest ku górze. Odległość podbródka od klatki piersiowej powinna być równoważna wielkości piłki  od tenisa. Już po kilkuminutowym treningu powinieneś zacząć odczuwać mocną pracę mięśni. 

Dieta przy ćwiczeniach rzeźbiących brzuch

Kształtując sylwetkę i skupiając się na treningach jednostkowych, bardzo ważnym elementem jest dieta, dlatego dla uzyskania efektów w najszybszym, a jednocześnie zdrowym tempie musisz mieć na względzie odpowiednią dietę. Pamiętaj, że posiłki wysokotłuszczowe nie sprzyjają płaskiemu, umięśnionemu brzuchowi. W to miejsce zadbaj o produkty białkowe, wprowadź w swoją dietę rośliny strączkowe, ziarna dyni, słonecznika-takie składniki powinny być wprowadzane w jadłospis szczególnie po treningu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *